Steven Vredenborg

2637
Video’s:

Over mij

Mijn naam is Steven Vredenborg en ik heb geschiedenis gestudeerd aan de Vrije Universiteit van Amsterdam. In september 2017 ben ik begonnen met het maken van een wereldreis door Azië...

Naast deze blog ben ik ook te volgen via Facebook en Instagram, alsmede ook de onderstaande site, waar ik mijn reisverhalen combineer met hetgeen ik gestudeerd heb: geschiedenis.

Over mijn reis

Een wereldreis door Azië. Volgens de planning betekent dit vooralsnog:

van Japan naar Zuid-Korea, Taiwan, Hongkong, China, Nepal, India, Sri Lanka, Thailand, Myanmar, even terug weer naar Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam, Maleisië...

Bezochte landen

Ik heb 52 landen (21%) bezocht:

Albanië, Argentinië, Armenië, Azerbeidzjan, België, Bolivia, Bosnië en Herzegovina, Cambodja, Canada, China, Duitsland, Finland, Frankrijk, Georgië, Ghana, Griekenland, Hongkong, India, Israël, Italië, Japan, Jordanië, Kosovo, Laos, Liechtenstein, Maleisië, Moldavië, Mongolië, Montenegro, Myanmar, Nederland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oezbekistan, Oostenrijk, Peru, Polen, Portugal, Singapore, Spanje, Sri Lanka, Taiwan, Thailand, Uruguay, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zuid-Korea, Zweden, Zwitserland.