Welkom op mijn reisblog!

30 augustus 2017 - Amstelveen, Nederland

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Vanaf zondag 3 september zal ik je hier op de hoogte houden van alle spannende en enerverende avonturen die ik tijdens mijn wereldreis door Azië en Oceanië zal gaan beleven.

Na maanden van voorbereidingen; vaccinaties, belletjes plegen naar diverse instanties (belastingdienst, zorgverzekering etc.), het regelen van alle spullen die ik mee wil nemen en uiteraard het plannen van de route zal ik maandag 4 september aankomen in Japan.

Naast deze blog zijn er nog een paar websites waar je een kijkje op kan nemen. Op mijn facebookaccount en mijn instagram zal ik ook enkele keren foto's plaatsen. Naast deze websites heb ik tevens nog een andere website aangemaakt: http://www.travel4history.nl. Als historicus zal ik daar nog enkele reisverhalen publiceren, maar dan met een historische twist.

Deze blog komt trouwens nog uit het regenachtige Amstelveen, maar dat is binnenkort bijzaak...

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ellis:
    30 augustus 2017
    Nou leuk zeg. Goeie reis dan maar hè
  2. Esther Otten:
    Lieve Steven

Je droom wordt werkelijkheid, mooi. Ik ga je zeker missen, maar hoop dat veel gaat posten, zodat ik je kan blijven volgen. Pas aub heel goed op jezelf. Heel veel plezier en een hele goede reis
    Liefs, Esther
  3. Marion:
    1 september 2017
    Steven lieve neef.....je moeder vertelde al zoiets dat je dit wilde gaan doen.....nou echt geweldig hoor. Go for it. Pas goed op jezelf en heb een mooie reis. Dikke kus. Xxx
  4. Maja:
    1 september 2017
    Hoi Steven, wat gaaf joh wat je allemaal gaat doen. Spannend ook. Heel veel plezier en pas goed op jezelf.
    Ik kijk er naar uit om wat foto's van je te zien.
    Heel veel groeten. Maja
  5. Bianca:
    1 september 2017
    Yes eindelijk is het zover
    Heel veel plezier en lekker genieten
    Xxx
  6. Monique:
    2 september 2017
    Leuk hoor, fantastisch dat je dit kan doen. Geniet ervan en heel veel plezier!
  7. Ilona:
    2 september 2017
    Heel heel heel veel plezier!! Wat een droom dit zeg! Doe voorzichtig! Dikke kus Ilona
  8. Edith:
    3 september 2017
    Fijne reis veel plezier
  9. Marjan:
    3 september 2017
    Eindelijk!! Veel plezier! Pas goed op je zelf.
  10. Christa:
    4 september 2017
    Eindelijk is het dan zover. Ik wens je veel reisplezier en doe voorzichtig.
    liefs mams